31.7.2017


Pirun muutto!
TAAS. 
Ahdistaa kaikki romut, kasat, kaappien selvitys ja pakkaus. 
Just nyt on olo, että mä myyn kaiken. 
En ota mitään mukaani.
Aloitan tyhjästä. 
Alusta. 

Ja niin se tavallaan nyt onkin edessä. 
Alusta alkaminen. 
Nyt mä en oikeasti tuu enää takas tähän keltaiseen taloon. 
Nyt kun lähden, lähden oikeasti tästä meidän kodista pois. 
Ja se tuntuu hyvälle!!!! 

Olen karsinut niin paljon. Ja karsin lisää, rankalla kädellä. 
Jotenkin kaikki hempeä, romanttinen, kukat ja pilkut melkeinpä ällöttää. 
Ne ei tunnu minulle enää. 
Olen kai muuttunut... 

Jännä nähdä miltä uusi kotimme Tammisaaren pienellä puutaloalueella tulee näyttämään. 
Miten tyyli muuttuu, sillä sitä se nyt tekee. 

Haluan jatkaa kroppani muuttamista , laihtumista. 
Olla se nainen täysillä mikä minusta on eron jälkeen muovautunut. 

Syksy on uuden aikaa. Ja se tulee todella näkymään täällä!

4 kommenttia:

  1. Muutto on henkinen ja fyysinen ponnistus, voimia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Muutossa onkin hyvä karsia niin tavaroita, kuin muutakin painolastia elämästä!

    VastaaPoista
  3. Good for you! Mennyt on mennyttä ja siinä piehtaroiminen tuo vain katkeruutta, olen sitä oman äitini kohdalla seurannut jo vuosikymmeniä. Joten älä anna katkeruudelle ja menneille tilaa vaan siivoa ne ulos ja anna uusien tuulien puhaltaa...sekasorto ulkopuolella ei haittaa, kunhan sisällesi löytyy rauha. Itsekin siivoan koko ajan romuja nurkista, tuntuu helkkarin hyvältä. Mutta minä olenkin kerännyt niitä jo yli 40 vuotta!! Good luck, good life to you!

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.